apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

رهن و اجاره آپارتمان در خیابان جمهوری | رهن و اجاره آپارتمان در سهروردی شمالی

 رهن و اجاره آپارتمان در خیابان جمهوری | رهن و اجاره آپارتمان در سهروردی شمالی


خیابان جمهوری اسلامی که تا پیش از انقلاب اسلامی خیابان شاه‌آباد و سپس اسلامبول (استانبول) شناخته می‌شد یک خیابان اصلی و مهم و شرقی – غربی در مرکز تهران است. این خیابان میزبان جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. از جمله آنها می‌توان به عمارت مسعودیه در خیابان اکباتان (که آینده آن مشخص نیست و صحبت از واگذاری آن به دولت برای استفاده اداری می‌شود)، موزه آبگینه در خیابان سی‌تیر، مدرسه تاریخی فیروزبهرام، مجتمع چارسو و علا‌ٍالدین و پاساژ پلاسکو و بسیاری از ساختما‌ن‌های زیبای به جای مانده با معماری زیبای دوران قاجار و پهلوی اشاره کرد.

این خیابان بورس لوازم صوتی و تصویری، تلفن همراه و لباس مردانه قرار دارد که در مراکز خرید مختلفی قرار دارند.

از جمله این مراکز خرید می‌توان به پاساژ پلاسکو، کوچه برلن، پاساژ پروانه، علاِالدین، چارسو،‌ خیابان لاله‌زار و لاله‌زار نو و پاساژ امجد (بورس قطعات الکترونیک، پاساژ فردوسی و همچنین خیابان ولیعصر اشاره کرد. سفارت بریتانیا، ترکیه و آلمان هم در این خیابان قرار دارد.


همین حالا برای  رهن و اجاره آپارتمان در خیابان جمهوری و  رهن و اجاره آپارتمان در سهروردی شمالی از ما بخواهید.

 https://shepino.com/%D8%B1%D9%87%D9%86-%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C



آگهی فروش ویلا

 آگهی فروش ویلا



ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود. که در تعریف امروزه ازچهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند.البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد.و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند. برای ثبت آگهی خود برای خرید و فروش

برای خرید خانه نوساز در تهران بخوانید : خرید خانه نوساز در تهران و راهنمای خرید

انسان همیشه به دنبال ایجاد کیفیت های خاص فضایی برای خود بوده. این فضا ها عمدتا در طول تاریخ از ترکیب معماری و منظر سبز بوجود آمده اند. اوج شکوه معماری ایرانی در ترکیب با طبیعت را میتوان در باغ های ایرانی مشاهده کرد. باغ های ایرانی عموما دارای یک کوشک در داخل خود میباشند. این باغ ها به طور کلی به صورت سکونت گاه های موقت و در فصل های خاص مورد استفاده قرار میگرفت. کوشک های قرار گرفته در باغ های ایرانی را میتوان گونه ای از ویلا سازی در معماری سنتی ایران در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید : خرید ویلا در شمال و راهنمای خرید

هرچند که باغ ایرانی به خودی خود از کیفیت ها و شاخصه های منحصر به فردی برخوردار است اما میتوان این دو فضا را از لحاظ کاربری و هدف طراحی با یکدیگر مقایسه کرد.ما برای درج آگهی فروش ویلا در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید : تکنیک های فروش املاک

فروش ویلا در شمال ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند.خانه‌های ویلایی گفته می‌شود. و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند. و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.


https://shepino.com/%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7


ابزار یراق در تجریش

 ابزار یراق در تجریش


 

شپینو طیف گسترده ای از ابزار آلات صنعتی مانند دریل چکشی ، دریل ستونی ، میکسر ، بتن کن ، چکش تخریب ، مینی فرز ، فرز آهنگری ، پروفیل بر ، مولتی مستر ، پیچ گوشتی برقی ، بکس بادی و برقی ، کارواش ، رنده گندگی ، فارسی بر ، منگنه بادی ، میخکوب بادی ، دستگاه خراطی ، اره برقی ، بالابر ، کمپرسور باد ، موتور برق ، متر لیزری ، تراز لیزری ، پولیش ، جاروبرقی صنعتی و … دسترسی و انتخاب ابزار را برای صنعتگران کشور آسان می سازد

ابزارآلات داخلی و خارجی همچون بوش Bosch ، ماکیتا Makita ، آاگ AEG ، فاین Fein ، فمی Femi ، دیوالت DEWALT ، آینهل Einhell ، محک MAHAK ، رونیکس Ronix ، توسن TOSAN ، هیوندای Hyundai ، هیتاچی HITACHI ، دی سی ای  DCA   و… می باشد.

ابزار آلات و یراق ساختمانی همیشه یکی از نیازهای کارفرمایان و ساختمان سازها بوده است ، زیرا در یک کارگاه ساختمانی و یا شرکت به صورت روزانه ابزار های بسیاری زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

برای ابزار یراق در تجریش را ازما بخواهید.



https://shepino.com/%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%B4




مزدا 323 تیپ 3

 مزدا 323 تیپ 3


مزدا ۳۲۳ تیپ ۳ یکی از محبوب ترین خودرو های بازار است.

کمتر خودرویی پیدا می شود که این گونه با کیفیت ، زیبا ، راحت ، رام ، بی درد سر و مطیع باشد.

این خودروی دوست داشتنی به مزدا فامیلیا معروف است.

این نام گذاری و معروفیت این خودرو به این اسم در آن سوی آب ها ریشه در خانوادگی بودن آن دارد.

و نام گذاری بسیار درستی می باشد چرا که خودرویی بسیار راحت و مناسب برای خانواده هاست.

در ایران در سال  1379 الی 1386 عرضه شد و مسئولیت این خودرو ، بر عهده ی گروه بهمن بوده است.

بیشتر بدانید : خرید پژو پارس | فروش پژو پارس ، قیمت پژو 405 | فروش پژو 405 | خرید پژو 405

دلیل محبوبیت مزدا ۳۲۳ تیپ ۳

این خودرو سدان محبوبی  است که هنوز هم اگر کسی نسخه تر و تمیز آن را داشته باشد، تمایلی به فروشش ندارد.

با آن موتور کم سر و صدایش قدرت خوبی را فراهم می‌کرد. اگر خوش‌شانس می ‌بودید .

و یکی از نسخه‌های اتوماتیک 323 را می‌خریدید، الان دیگر نیازی به هزینه‌ بسیار زیاد برای خرید کره‌ای‌ها نداشتید

عواملی نظیر سواری خوب و همچنین در کنار استهلاک کم باعث شد تا این خودرو یعنی مزدا ۳۲۳ تیپ ۳ طرفداران زیادی را برای خود پیدا کند.

امنون که بیشتر از یک دهه از تولید این خودرو می گذرد و به نسبت قدیمی شده است ، هنوز هم خرید و فروش می شود و هنوزه طرفداران زیادی دارد.



 https://shepino.com/%D9%85%D8%B2%D8%AF%D8%A7-323-%D8%AA%DB%8C%D9%BE-3

عسل شانیک

 عسل شانیک


اگر به دنبال یک هدیه ارزشمند و یا یک سوغاتی جذاب برای دوستان و آشنایان خود در ایران و یا خارج از کشور میگردید، ما به شما عسل مینا را پیشنهاد می دهیم.

بسته بندی شکیل و کادویی همراه با عسل طبیعی پروسس نشده و بسیار با کیفیت که صرفا توسط زنبور عسل با درصد بالایی از تغذیه از شهد گل و گیاه تولید گردیده است، در حقیقت یک تیر و دو نشان است.

محصول فوق جزء اقلام صادراتی شرکت بوده و به عنوان کادو در کشورهای دیگر نیز به دوستان و آشنایان هدیه می گردد.

عسل طبیعی بهترین جایگزین برای شیرین کننده های مصنوعی همچون قند و شکر می باشد.

عسل یک غذای شیرین است و هر قاشق غذا خوری از آن حدود ۱۷ گرم کربوهیدرات دارد. عسلی که مقدار کمتری کلوگز و مقدار بیشتری فروکتوز داشته باشد برای افراد دیابتی مناسب تر است.

عسل طبیعی رژیمی شانیک دارای نسبت بالای فروکتوز به گلوکز و همچنین ساکارز زیر ۵ % می باشد که کاملا مناسب افراد دیابتی است و این افراد هم می توانند از لذت استفاده از عسل طبیعی همانند افراد عادی بهره مند شوند.


 https://jahanbehnooshgiti.com/%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%A9