apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

آگهی فروش ویلا

 آگهی فروش ویلا



ویلا (به فرانسوی و انگلیسی: Villa) به ساختمانی گفته می‌شود. که در تعریف امروزه ازچهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند.البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد.و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند. برای ثبت آگهی خود برای خرید و فروش

برای خرید خانه نوساز در تهران بخوانید : خرید خانه نوساز در تهران و راهنمای خرید

انسان همیشه به دنبال ایجاد کیفیت های خاص فضایی برای خود بوده. این فضا ها عمدتا در طول تاریخ از ترکیب معماری و منظر سبز بوجود آمده اند. اوج شکوه معماری ایرانی در ترکیب با طبیعت را میتوان در باغ های ایرانی مشاهده کرد. باغ های ایرانی عموما دارای یک کوشک در داخل خود میباشند. این باغ ها به طور کلی به صورت سکونت گاه های موقت و در فصل های خاص مورد استفاده قرار میگرفت. کوشک های قرار گرفته در باغ های ایرانی را میتوان گونه ای از ویلا سازی در معماری سنتی ایران در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید : خرید ویلا در شمال و راهنمای خرید

هرچند که باغ ایرانی به خودی خود از کیفیت ها و شاخصه های منحصر به فردی برخوردار است اما میتوان این دو فضا را از لحاظ کاربری و هدف طراحی با یکدیگر مقایسه کرد.ما برای درج آگهی فروش ویلا در خدمت شما هستیم.

بیشتر بخوانید : تکنیک های فروش املاک

فروش ویلا در شمال ایران

در ایران در فرهنگ عامه معمولاً به خانه‌هایی که نمای چهار طرف داشته باشند یا سقف شیب‌دار داشته باشند.خانه‌های ویلایی گفته می‌شود. و در شمال ایران به خاطر اقلیم مرطوب اکثر خانه‌ها به صورت ویلایی ساخته می‌شدند. و با گسترش شهرها از تعداد ویلاها در مراکز شهرها کاسته شد ولی در حومه و شهرک‌های ویلاها به چشم می‌خورند.


https://shepino.com/%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد