apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

تعمیر ماشین لباسشویی


 

تعمیر ماشین لباسشویی در سایت کاراسان با مجرب ترین تعمیرکاران .

در صورت بروز هرگونه خرابی یا عدم عملکرد درست ماشین لباسشویی زندگی روزمره در طولانی مدت دچار اختلال خواهد شد.

بنابراین باید سریعا برای تعمیر ماشین لباسشویی در منزل و در محل اقدامات لازم را انجام داد.

برای آنکه دوام و عمر ماشین لباسشویی خراب بیشتر باشد بهتر است

آن را به تعمیرکار متخصص و باتجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در تهران و کرج و البرز سپرد.

حتما بخوانید: 10 مشکل رایج ماشین لباسشویی که باید بدانید

امروزه ماشین لباسشویی یکی از مهمترین وسایل خانه به شمار می رود

که با استفاده از آن می توان لباس ها را به صورت تمیز و با کمترین میزان برق و آب شست.

اکثر مصرف کنندگان سعی می کنند از لباسشویی های برند مانند لباسشویی ال جی ، لباسشویی سامسونگ ، لباسشویی بوش و برندهای دیگری استفاده کنند تا عملکرد بهتری داشته باشد.

اما حتی بهترین برندهای ماشین لباسشویی هم روزی دچار خرابی می شوند.

حتما بخوانید: اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی که بسیار مهم است

سپردن ماشین لباسشویی خراب به تعمیرکار متخصص و بامهارت مزایایی همچون عملکرد بهتر و طولانی تر و کیفیت قطعات بهتر در کمترین زمان و با مناسب ترین هزینه ممکن دارد

مخصوصا تعمیر ماشین لباسشویی خارجی که ریسک خطر بالاتری دارد

و برای تعمیرات آن ها باید حساسیت بیشتری به خرج داد را به متخصص آن ماشین لباسشویی بسپارید.

 

 


 

 https://karaasan.ir/laundry-repair/

 

نخ ونقشه تبریز

 نخ ونقشه تبریز

نخ ونقشه تبریز از دیگر آثار هنری مجموعه دانش فرش به حساب می آید.

نقشه آماده بافت چیست؟

امروزه با افزایش قیمت نخ و نقشه فرش و  همچنین خود فرش دستبافت بیشتر مردم علاقه مند به فعالیت  در زمینه قالی بافی و بافت تابلو فرش های کامپیوتری شده اند. اما عمده دغدغه آنها تهیه نخ و نقشه کامپیوتری با کیفیت است.

نخ ونقشه تبریز آماده بافت یا بسته نخ و نقشه به پکیج کامل مورد نیاز یک بافنده برای بافت فرش دستی میگویند.

معمولا نخها به مقدار مورد نیاز یک عدد فرش رجشمار مشخص در بسته گذاشته شده

و نقشه به صورت شطرنجی، کدبندی یا فایل صوتی در بسته موجود است.

__________________________

بیشتر بدانید:

بیشتر بخوانید

انواع نخ قالی بافی

نخ ونقشه فرش ارزان

فروش ابزار قالیبافی

نخ ونقشه تبریز


 https://www.daneshfarsh.com/%D9%86%D8%AE-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2

پرده چاپی

 پرده چاپی

 

 فروشی مصطفی عامری می پردازیم.

چند سالی است که طراحی دکوراسیون داخلی منزل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها بانوان خوش‌ذوق و باسلیقه ایرانی تبدیل شده است. در بین لوازم و اکسسوری‌ها موجود در منازل، پرده و انتخاب آن نقش مهمی در زیبایی خانه ایفا می‌کند. پرده‌ها در انواع مدل‌ها موجود هستند، یکی از محبوب‌ترین پرده‌ها در میان خانواده‌ها، این نوع است. این پرده ها تنوع رنگ و طرح متفاوتی داشته و چون ست کردن آن‌ها با مبل، فرش، سرویس چوب و دیگر وسایل منزل راحت‌تر است، در شمار پرفروش‌ترین پرده‌ها چند سال اخیر به شمار می‌روند.

پرده‌فروشی مصطفی عامری واقع در شهر تهران به شما در انتخاب پرده دلخواه با طرح‌ها متفاوت و قیمت‌ها مقرون به صرفه کمک می‌کند.

بیشتر بدانید:

پرده فروشی

خرید پرده در تهران

خریدپرده

 

معرفی پرده چاپی

محبوبیت و استفاده از این پرده مربوط به چند سال اخیر است، زیرا کیفیت چاپ طرح روی پارچه و  تنوع رنگ و طرح در سال‌ها اخیر بهبود یافته است. پرده چاپی با نام دیگر پرده تصویری سبک جدیدی از پرده‌ها فانتزی هستند که به دلیل محدودیت رنگ و طرح دیگر پرده‌ها روانه بازار شدند.

گوناگونی پارچه‌هایی که امکان چاپ طرح انتخابی شما روی آن‌ها وجود دارد، بالاست و می‌توان از انواع پارچه هازان، کتان، مخمل، حریر و… استفاده کرد.

از جمله روش‌ها چاپ طرح روی پارچه می‌توان به چاپ دیجیتال، چاپ ترانسفر، چاپ روتاری و…. اشاره کرد. چاپ دیجیتال به شما اجازه انتخاب طرح و رنگ دلخواه جهت چاپ روی پارچه را می‌دهد.

پرده‌فروشی مصطفی عامری با انتخاب بهترین متریال و جوهر برای چاپ طرح، بهترین نوع را برای شما عزیزان فراهم می‌کند.

مراحل انتخاب پرده های چاپی سفارشی

  • مرحله 1: اندازه گیری

باید به دقت ناحیه ای را که می خواهید پرده ها بپوشانند اندازه گیری کنید و در نظر بگیرید که آیا به یک جفت یا فقط یک (یا چندتایی) نیاز دارید.

مانند یک صفحه صاف در مقابل پنجره به نظر می رسند. شما باید چین‌ها/قطعات/پر بودن را در نظر بگیرید. به طور معمول، برای عنوان نوار، این 2 برابر مساحت و 1.8 برابر مساحت است. به عنوان مثال، اگر عرض پنجره شما 1 متر است، به حدود 2 متر پارچه نیاز دارید، بنابراین قبل از وارد کردن ابعاد خود، حتما این مورد را محاسبه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید:

توصیه می کنیم برای سجاف کردن و در صورت جمع شدن پارچه، 1 سانتی متر پارچه اضافی در اطراف در نظر بگیرید. انقباض پارچه می تواند 2-6٪ باشد، بنابراین لطفاً هنگام طراحی پرده عکس خود این را در نظر بگیرید.

  • مرحله 2: سبک چوب پرده خود را انتخاب کنید.

ما انتخاب لوله مسطح 1.5 سانتی متری آویزان سیمی را برای جا دادن طناب 4 میلی متری (عکس 1)، نوار مدادی 7.5 سانتی متری / 3 اینچ (عکس 2) یا گوشواره های پرده ها (عکس 3) ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید

قیمت انواع پرده بیمارستانی

مزایای خرید پرده چاپی

این پرده ها محدودیتی در طرح و رنگ ندارند و شما می توانید از این نوع پرده‌ها برای دکوراسیون قسمت های مختلف خانه نظیر پذیرایی، اتاق خواب و یا حتی آشپزخانه استفاده نمایید. از جمله مکان هایی که می توانید فضای محیط را با نصب یک پرده مناسب و شکیل مزین کنید، می توان به اتاق خواب، اتاق خواب کودک، پذیرایی اشاره کرد.

  • ظاهر جذاب

شکل و رنگی که انتخاب می کنید، تاثیر بسزایی بر روی دکوراسیون و ظاهر خانه و محیط اطراف دارد. هنگامی که در داخل پرده فروشی پا می گذارد با تعدادی محدودی رنگ و طرح روبرو هستید و ممکن است نتوانید آن پرده ای را که دلخواه‌تان است را پیدا کنید. به لطف پرده‌چاپی، شما می توانید پرده ای شیک و خیره کننده را برای منزل و محیط کار خود انتخاب و خریداری نمایید.

اگر نیاز به پرده‌ای رسمی و یا حتی پرده‌ای برای اتاق کودک هستید کافی تا طرح مد نظرتان خود را انتخاب و آن را بر روی پرده چاپ نمایید. قابلیت هماهنگ کردن پرده با دیگر اجزای محیط از دیگر قابلیت‌هایی است که پرده چاپ فراهم کرده است.

 

پرده چاپی

  • تنوع در طرح و رنگ پرده

پرده چاپی معادل با بی نهایت طرح و رنگ است. شما می توانید هر طرح و تصویر دلخواهی را بر روی پرده چاپ کنید و از جذابیت دلنشین آن لذت ببرید. دیگر با سردرگمی انتخاب مدل پرده خداحافظی کنید. کافی است تا متناسب با محیط و اجزای مختلف آن یک طرح را انتخاب نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید پرده دلخواه خود را داشته باشید.

دست شما در انتخاب طرح، رنگ، جنس پارچه و یا حتی ابعاد باز است و می توانید هر مدل را که فکرش را بکنید برای خودتان خریداری نمایید.

  • نصب پرده در اتاق های مختلف

عدم وجود محدودیت د این مدل باعث شده تا قابلیت نصب در مکان های مختلف را داشته باشد. شما می توانید از این نوع در اتاق خواب، اتاق کودک و نوجوان، پذیرایی و یا حتی آشپزخانه استفاده کنید. همین ویژگی باعث شده تا طراحان دکوراسیون داخلی تمایل زیادی نسبت به این پرده‌ها پیدا کنند و در دیزاین محیط های گوناگون از پرده‌های چاپ بهره ببرند.

قیمت پرده چاپی

نکته‌ای که همواره جزو دغدغه خریداران بوده، قیمت آن است. قیمت این نوع پرده کاملا متاثر از جنس پارچه‌ای است که برای چاپ استفاده می شود. برای مثال قیمت پرده مخمل چاپ در مقایسه با دیگر مدل های پرده بیشتر است و علت آن هم استفاده از پارچه جنس در فرآیند چاپ است.

بیشتر بخوانید

طرح های پرده برای پشت درب

انواع طرح های پرده چاپی

بر روی انواع پرده ساده تصاویر زیبا با استفاده از رنگ های متنوعی ایجاد نمود. می توان طرح های سنتی، طرح های سه بعدی، طرح های گل، طرح های مناظر طبیعی و طرح های اتاق کودک را چاپ نمود. در کل هر تصویری که به آن علاقه داشته باشید را می توانید بر روی پرده چاپ نمود. چاپ تصاویر اختصاصی بر روی پرده از جمله مزایای استفاده از این پرده می باشد.

در این پرده هر چه جنس پارچه مناسب ( مخمل )و رنگ های چاپ با کیفیت بالا استفاد شود پرده ای زیبا ایجاد خواهد شد.

از مزایای این پرده داشتن طرح های متنوع و زیادی برای استفاده در فضاهای مختلفی اعم از اداری ، تجاری و مسکونی است و دارای طرح های تخصصی مناسب شغل های مختلف می باشد.

بیشتر بدانید:

فروش پرده

پرده پانچ

پرده چاپی

 

 

پرده چاپی

ابعاد پرده

در حال حاضر این پرده ها به صورت مدل پانچی در هر قواره 8 عدد حلقه پانچ دوخته می‌شود. هر قواره پرده چاپی دارای عرض 145 سانتیمتری می باشد. در حالت چین دار عرض آن 90 الی 110 سانتیمتر را می‌پوشاند. ارتفاع پرده های چاپی حداکثر 300 سانتیمتر می‌باشد و می‌توان بر حسب نیاز ارتفاع آن را کم کرد.

در فروشگاه عامری از طرح هایی که مناسب برای دختران و پسران است و همچنین طرح هایی که مناسب برای اتاق مشترک دختر و پسر است را گردآوری شده است تا پاسخگوی اکثر سلایق و نیازها باشد.

راهنمای خرید

  • قبل از هر چیز هنگام خرید از کیفیت چاپ و رنگ این نوع پرده اطمینان حاصل کنید. چرا که کیفیت پایین چاپ باعث خواهد شد تا رنگ و طرح با شستشو از بین برود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.
  • جنس و نوع پارچه ای که قرار است طرح مورد نظرتان بر روی آن چاپ شود، دیگر نکته ای است که هنگام خرید پرده چاپ باید در نظر بگیرید.
  • به عنوان مثال مخمل به دلیل حالت تجملی خود از قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل های پرده چاپ برخوردار است. بنابراین هنگام خرید پرده چاپ، جنس و کیفیت پارچه را بررسی کنید تا بتوانید زیبایی منحصر به فردی را به محیط منزل و کار خود ببخشید.

معرفی انواع پرده چاپی

  •  مدرن

این مدل پرده یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین سبک پرده میباشد، امروزه به علت استقبال مخاطبین از دیزاین مدرن برای طراحی داخلی منزل، تنوع بسیار زیادی در پرده های چاپی سبک مدرن ایجاد شده است، به شکلی که تمام سیلقه ها را پوشش داده است.

بیشتر

https://mostafaameri.com/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%DA%86%D8%A7%D9%BE%DB%8C/

 

نخ ونقشه تبریز


 نخ ونقشه تبریز

نخ ونقشه تبریز از دیگر آثار هنری مجموعه دانش فرش به حساب می آید.

نقشه آماده بافت چیست؟

امروزه با افزایش قیمت نخ و نقشه فرش و  همچنین خود فرش دستبافت بیشتر مردم علاقه مند به فعالیت  در زمینه قالی بافی و بافت تابلو فرش های کامپیوتری شده اند. اما عمده دغدغه آنها تهیه نخ و نقشه کامپیوتری با کیفیت است.

نخ ونقشه تبریز آماده بافت یا بسته نخ و نقشه به پکیج کامل مورد نیاز یک بافنده برای بافت فرش دستی میگویند.

معمولا نخها به مقدار مورد نیاز یک عدد فرش رجشمار مشخص در بسته گذاشته شده

و نقشه به صورت شطرنجی، کدبندی یا فایل صوتی در بسته موجود است.

__________________________

بیشتر بدانید:

زمان تهیه نخ و نقشه

۱– درآمدزایی

کار هنری عشق و پشتکار زیاد می‌خواهد. اما این کار برعکس خیلی هنرهای دیگر اگه درست راهتان را انتخاب کنید

به راحتی میتواند نسبت به وقتی که میگذارید درآمد معمولی داشته باشد یعنی لااقل خرج خودش را در میاورد

و چیزی هم اضافه باقی میماند و با توجه به اینکه معمولا به صورت تفننی قابل انجام است انتخاب معقولی به نظر می‌رسد.

۲– بیمه

مزایای بیمه برای خیلی می‌تواند تنها انگیزه بافت فرش باشد ولی خیلی کسانی که بیمه قالیبافی دارند

همه فرش را خودشان نمیبافند و حتی برای پیدا کردن فرشی که باید به بیمه ارائه دهند حاضر به هزینه هستند.

در بیمه تامین اجتماعی که از طریق قالی بافی ایجاد بشود معمولا سهم کارفرما را که ۲۳ درصد هست دولت میدهد

و ۷ درصد را خود بافنده باید هر چند ماه واریز کند. همچنین این نوع بیمه مثل خویش فرما خیلی مزایا از جمله خسارت بیکاری ندارد.

۳– سرگرمی و کار هنری

چه بهتر از اینکه در سکوت خانه با آهنگی ملایم گره بر روی گره بزنیم و طرحی زیبا روی نخها بیافرینیم.

هنری با اصالت با روشی جدید به راحتی و با هزینه بسیار کم در اختیار شماست.

__________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تولیدی نخ ونقشه

دار قالی

انواع تابلو فرش

__________________________


 

 https://www.daneshfarsh.com/%D9%86%D8%AE-%D9%88-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2/

 

بسته بندی اثاثیه


 بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اثاثیه یکی از دغدغه های مشتریان در هنگام جابجایی می باشد.

چرا بسته بندی اثاثیه حائز اهمیت می باشد:

  1. بسته بندی لوازم منزل به طور صحیح سرعت حمل و جابجایی را به همراه دارد.
  2. بسته بندی لوازم منزل به شکل اصولی و درسا باغث عدم آسیب هنگام جابجایی می گردد.
  3. هر چقدر وسایل به طور صحیح بسته بندی شده باشند ، جای کمتری را می گیرند از این رو انتخاب ماشین بر اساس نوع بسته بندی و دفعات حمل و نقل می تواند متفاوت باشد.
  4. بعد از جابه جایی چیدمان و بازکردن آن سریع تر انجام می گردد.

شرکت بازرگانی حمل و نقل جهان آروین با بیش از نیم قرن تجربه درخشان

در زمینه حمل و نقل و جابه جایی کامیون هایی مخصوص حمل و نقل

و کادری حرفه ای در این امر با بهترین روش ممکن

و به صورت حرفه ای و عالی کار بسته بندی اثاثیه را انجام می دهد.

جهت بسته بندی لوازم لوکس و خاص خود مثل پیانو، یخچال ساید بای ساید و اشیا عتیقه که نیاز به مهارت خاصی است از خدمات بسته بندی جهان آروین استفاده نمایید.

و سرعت و کیفیت در بازرگانی جهان آروین را تجربه نمایید.

جهان آروین استرس و اضطراب شما را در هنگام جابجایی از شما می گیرد و با خیالی آسوده  جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل شما را انجام می دهد.

بسته بندی لوازم منزل چگونه انجام می شود؟

بسته بندی لوازم منزل در تهران  از مهمترین خدمات شرکت بازرگانی جهان آروین می باشد.

مشتریان ما از تمامی نقاط تهران به منظور اسباب کشی و حمل اثاثیه خود با شرکت جهان آروین تماس می گیرند.

نحوه بسته بندی اسباب و لوازم منزل اهمیت زیادی دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود.

از خدمات مهم و از بخش های مهم خدمات شرکت ، مرحله بسته بندی می باشد.

این کار ظرافت و دقت خاصی را می طلبد

کیفیت مراحل بعدی اسباب کشی را تضمین می نماید.

شرکت بازرگانی جهان آروین در تهران و در تمامی شهرهای ایران می کوشد تا با استفاده از بهترین وسایل و لوازم این مرحله را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه منزل

کارتن های چندلایه (از نوع پنج لایه یا هفت لایه) جنس روغنی

• برچسب (Label) جهت چسباندن روی کارتن ها به منظور مشخص کردن محتویات آنها

• نایلون و یا پوشش (کاور) پلاستیکی حباب دار و ضد ضربه (به خصوص جهت بسته بندی وسایل شکستنی)

• طناب

• چسب های نواری

• روزنامه باطله

• فوم ضربه گیر




 

 https://jahanarvin.com/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D9%87/