apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

اجاره آپارتمان در دلاوران | اجاره آپارتمان در شهید عراقی

اجاره آپارتمان در دلاوران | اجاره آپارتمان در شهید عراقی

ویژگی های منطقه 4 تهران

  • وجود فضای سبز و عناصر طبیعی در داخل و اطراف این منطقه همچون پارک جنگلی لویزان، سرخه حصار، سدلار و لتیان و دره های فشم و لواسانات

  • وجود گارگاه های کوچک تولیدی و تعمیرگاهی

  • دارای بافت قدیمی در اغلب محلات با خیابان ها و کوچه های کم عرض و نامنظم

  • دسترسی مناسب به سایر نقاط شهر تهران بوسیله خطوط مترو، اتوبوس های تندرو

  • قرار گیری دانشگاه علم و صنعت و پردیس شهید عباس پور(دانشگاه شهید بهشتی) در این منطق

سراج یکی از خیابان های اصلی منطقه 4 تهران که در شرق محله نارمک شمالی واقع شده است. این خیابان از بزرگراه زین الدین آغاز و پس از گذر از خیابان دلاوران در تقاطع با بلوار فرجام پایان میابد. بیشتر بخوانید : نکات مهم خرید و اجاره مسکن  


اجاره آپارتمان در دلاوران 

 شامل ۹ ناحیه است که هر کدام از این ناحیه‌ها شامل محله‌های مختلفی است. شاخص قیمت خانه در منطقه ۴ نیز در هر محله متفاوت است.

ناحیه ۱ :

شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب به محور رسالت، از شرق به خیابان شهید استادحسن بنا و از غرب به خیابان شریعتی محدود می‌شود. دو محله مهران و کاظم‌آباد تشکیل شده است.

ناحیه ۲ :

غرب به خیابان شهید استاد حسن بنا، از جنوب محور رسالت و از شمال و شرق به بزرگراه امام علی(ع) و خیابان شهیدصبوری و هنگام محدود می‌شود و شامل محله‌های کالاد، ‌شمس‌آباد و مجیدیه است.

 اجاره آپارتمان در شهید عراقی

میان بزرگراه شهید بابایی، خیابان پاسداران، بزرگراه شهید زین‌ا‌‌لدین و خیابان شهید طجرلو واقع شده است. مساحتی حدود یازده هزار مترمربع، جمعیتی در حدود ۱۱۰ هزار نفر را شامل می‌شود. از سه محله به نام‌های ضرابخانه، پاسداران، مبارک آباد، حسین آباد، شیان و لویزان تشکیل شده و یکی از بزرگ‌ترین ناحیه‌های منطقه چهار تهران است. بیشتر خانه‌ها در این منطقه خانه‌های سازمانی و مجتمع‌های بزرگ است. اگر به دنبال اجاره آپارتمان در دلاوران یا اجاره اپارتمان در شهید عراقی هستید به قسمت اجاره آپارتمان در شپینو سر بزنید.


https://shepino.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA/

خرید لوازم خانگی برقی دست دوم

خرید لوازم خانگی برقی دست دوم

خرید لوازم خانگی برقی دست دوم در سایت شپینو در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

با توجه به رشد قیمت‌ها و همچنین سرعت گرفتن ورود تکنولوژی‌های جدید، هر از چند گاه شاهد عرضه محصولات جدیدی در بازار کالاهای گوناگون از کالاهای الکترونیکی خانگی گرفته تا اداری و… هستیم.

حتما بخوانید : راهنمای فروش کالای دست دوم 

می توانیم با خرید لوازم خانگی برقی دست دوم با قیمت مناسبتر محصول را تهیه کنیم.

با توجه به این موضوع کاربران این کالاها به دو دسته کاربرانی که قدرت خرید بالایی داشته و از ورود کالاهای جدید استقبال می‌کنند

و کاربران کم بنیه از لحاظ مالی تقسیم‌بندی می‌شوند.

راهنمای خرید لوازم خانگی و آشپزخانه : خرید لوازم خانگی برقی دست دوم 

کاربرانی که معمولا از نمونه‌های کارکرده استفاده کرده و بهای کمتری بابت خرید این محصولات می‌پردازند.

سایت‌های گوناگون نظیر ای‌بی و آمازون و … در سطح جهانی به عرضه کالاهای گوناگون کارکرده و البته نو می‌پردازند

و همچنین برخی از جراید صفحات ویژه‌‌ای برای اطلاع‌رسانی در مورد این کالاها به چاپ می‌رسانند.

اینها نشان‌دهنده رونق بازار این کالاها است. بازاری که باید در خرید از آنها محتاط بود و نکته‌سنج.



https://shepino.com/used-home-appliance

خرید لوازم اسپرت پیکان

خرید لوازم اسپرت پیکان


لوازم یدکی پیکان برای انواع مدل های آن از قبیل پیکان، پیکان وانت و غیره در این صفحه قرار دارد. هر دو محصول ایران خودرو، یعنی پیکان و پیکان وانت دیگر تولید نمی شوند. اما همچنان تقاضا برای لوازم یدکی این دو خودرو وجود دارد. پس از توقف وانت پیکان از وانت آریسان رونمایی و به عنوان خودرو جایگزین همچنان تولید می شود.

 

بهترین مقصد برای خرید اینترنتی لوازم لوکس و اسپرت پیکان خودرو با تنوع بی نظیر در ایران است. ماشین اسپرت در ششمین سال فعالیت اینترنتی خود و با نیم قرن تجربه در بازار لوازم خودرو سعی دارد جامعترین فروشگاه اینترنتی لوازم تزئینی، اسپرت و یدکی خودرو در ایران باشد. گروه‏‏‌های مختلف کالا از جمله آرم و لوگو فابریک و اسپرت خودرو، لوازم ایمنی و امنیتی خودرو، لوازم یدکی، سیستم های صوتی و تصویری خودرو، رینگ ، لاستیک ، قالپاق و سیستم های روشنایی و نور پردازی ، لوازم جانبی و آپشن خودرو های خارجی و ایرانی در شپینو عرضه می‏‏‏‌شوند.



https://shepino.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%86


خرید دنا پلاس مدل 97 | فروش دنا پلاس مدل 97

خرید دنا پلاس مدل 97 | فروش دنا پلاس مدل 97

ایرانخودرو یکی از شناخته ترین و معتبرترین شرکت ها در خصوص تولید و ساخت خودرو می باشد.

در بین تمامی خودرو هایی که توسط این شرکت تولید و یا منتاژ می شود ، خودرو دنا به عنوان لوکس ترین خودروی ملی معرفی و شناخته شده است.

این خودرو در دو مدل دنای معمولی و دنا پلاس تولید و عرضه می گردد.

خودرو دنا پلاس را می توان به عنوان نمونه ی فیس لیفت شده دنای معمولی معرفی کرد.



خرید دنا پلاس مدل 97

همانطور که گفته شد دنا و دنا پلاس ، یک خودروی ملی می باشند که در طراحی ساخت بدنه ی آن ها از نمونه ها و کمک خارجی استفاده نشده است.

تفاوت در ظاهر و نام این دو خودرو در بازار گاها باعث سردرگمی خریداران می شود.

تفاوت در ظاهر این دو خودرو به سختی دیده می شود و از لحاظ ظاهری به شدت نزدیک به یکدیگر می باشند.

و برای اینکه تفاوت این دو را بیابیم باید خیلی دقت کنیم تا چیزی را مشاهده کنیم.

اگر این دو خودرو را کنار هم قرار دهید ، تفاوت آن را ممکن است احساس کنید اما به ندرت.

تفاوت موجود در این دو مربوط به چراغ‌ ها و انحنای بدنه در زاویه بغل و شیشه سرنشینان عقب است.

و تفاوت دیگری که بیشتر به چشم می خورد ، وجود سانروف ر سقف دنا پلاس می باشد که در دنای معمولی دیده نمی شود.

برای خرید دنا پلاس مدل 97 و همچنین فروش دنا پلاس مدل 97 در شپینو ، همراه ما باشید.



فروش دنا پلاس مدل 97

برخلاف شباهت ها و تفاوت اندکی که در ظاهر این دو خودرو دیده میشود.

باید گفت که هیچ تفاوتی در موتور این دو خودرو با یکدیگر دیده نمی شود و موتور نصب شده برروی هر دوی آنها همان موتور EF7 است.

این موتور  4 سیلندر 16 سوپاپ می باشد و 115 اسب بخار دارد که در دور آن در هر دقیقه 6000 دور در دقیقه است.

و همچنین از لحاظ استاندارد آلایندگی نمره یورو 4 را به خود اختصاص داده اند

خودرو دنا و دنا پلاس بیشتر از آن که با هم تفاوت داشته باشند با یکدیگر شباهت دارند.

یکی دیگر از شباهت های قابل توجه در این دو خودرو فرمان های جمع شونده شان است ،



https://shepino.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%86%D8%A7-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-97-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D9%86%D8%A7-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-97


دستگاه پوز سیار-کارتخوان سیار- کارت خوان سیار

دستگاه پوز سیار-کارتخوان سیار- کارت خوان سیار

پکس پوز ارائه انواع دستگاه پوز سیار با بالاترین سرعت تراکنش و کیفیت در کشور | نمایندگی رسمی ایران کیش به همراه 6 ماه گارانتی سخت افزاری تمامی محصولات


دستگاه پوز سیار

تفاوت دستگاه پوز سیار با پوز ثابت در این است که شما باید دستگاه پوز ثابت را از بانک دریافت کنید و اغلب دستگاه های بی کیفیت که چندین بار دست مشتریان گوناگون بوده و تعویض شده را دریافت می کنید همچنین اگر میزان تراکنش شما در ماه کم باشد و به حداقل نرسد بانک دستگاه شما را جمع آوری می کند . پس با تهیه یک عدد دستگاه کارتخوان سیار که به نام خودتان گرفته می شود برای همیشه مالک دستگاه خودتان هستید



کارتخوان سیار

لطفا در هنگام خرید دستگاه پوز سیار دقت کنید کلیه دستگاه های پوز سیاری که در کشور موجود می باشد به جز مدل S910 سایز متوسط بصورت استوک و دست دوم می باشد . پس مراقب افراد سودجو باشید که دستگاه پوز سیار را به جای آکبند به شما نفروشند .  دستگاه های آکبند سایز s910 متوسط پس از اینکه باطری به استلاح دمپر می شود به هیچ عنوان تعمیر نمی شود و باید کل برد به ورژن قدیمیه بایوس تغییر یابد و هزینه بالایی برای شما دارد .  

 کارت خوان سیار

کلیه دستگاه های کارت خوان سیار که در سایت paxpoz موجود می باشد چندین بار تست شده اند و حتی باطری کلیه دستگاه ها تعوضی شده می باشد به غیر از پکس s910 که آکبند می باشد . قیمت دستگاه های پوز سیار بر اساس سرعت تراکنش ، کیفیت ساخت ، ابعاد و تعداد سوکت سیم کارت متفاوت می باشد . پرفروش ترین دستگاه پوز سیار در سایت پکس پور پکس s90 می باشد که دارای کیفیت ساخت عالی و سرعت تراکنس بی نظیر 3 ثانیه می باشد .





https://paxpoz.com