apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

خرید گربه ارزان قیمت

خرید گربه ارزان قیمت

 

حمل و نقل به کل ایران

هر جای ایران که باشید،کافیست تا گربه مورد علاقه خود را بپسندید تا ما آن را برای شما بفرستیم.

تحویل در کلینیک دامپزشکی با گواهی بهداشت

ما گربه ی مورد نظر شما را در کلینیک دامپزشکی تحویل میدیم تا خیالتون راحت باشه

تنوع نژاد و رنگ

تنوع نژاد و رنگ جنسیت سن ظاهر و حتی رنگ چشم رو فقط و فقط در میو میو میبینید

نظر مشتریان

یک مکان عالی برای نمایش بهترین نتایج

من خودم از میو میو خرید کردم خیلی هم خوب و خوشگل بود گربم الانم بهمون خیلی داره خوش میگذره

مامان سیمبا

من خودم از میو میو خریدم یدونه پیشولی یدون پرشین سفید رنگ خوجله

مامان لارا

میو میو به نظرم حق پیشرفت داره گربه ای که ازشون خریدم بسیار سالم و با انرژِی هست

بابای میلو

.

نژاد گربه های شرقی از خویشاوند سیامی هستن. این نژاد در دهه ۱۹۵۰ در انگلیس پرورش یافت.

گربه شرقی نژادی با اندازه متوسط ، هیکل عضلانی و در عین حال لاغر است. این گربه که جز خانواده ی سیامی هاست گوش های بزرگ و شخصیتی کنجکاو دارد.

نژاد گربه شرقی به دلیل هوش بالا علاقه دارد به شما در انجام فعالیت های روزانه تان کمک کند و همین موضوع باعث جذابیت این گربه شده است.

شاخص ترین خصوصیاتی که گربه شرقی را می توان با آن شناخت ، قد و وزن آن است.

وزن این نژاد گربه بین ۳ تا ۸ کیلوگرم و طول عمر آن بین ۱۵ تا ۲۰ سال است.



 

https://meowmeow.ir/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد