apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

لیفتراک

لیفتراک

سوخت این ماشین به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولا فسیلی و یا گازی است. لیفتراک دیزل در فضاهای باز به کررات مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این نوع لیفتراک در وزن های 1.5، 2، 2.5 و 3 تن و بالاتر وجود دارد.

شهر لیفتراک بعنوان تامین کننده لیفتراک صفر در ایران مفتخر است به اطلاع برساند در راستای گسترش فعالیتهای خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان، واردات و فـروش از محل موجودی انواع لیفتراک ها از تناژ 1 الی 10 تن را در دستور کار قرار داده و همچنین قادر به پذیرش سفارش مدل های خاص مورد نظر مشتریان محترم با شرایط ویژه نیز می باشد.

از لیفتراک برقی در انبارها و مکان های سر بسته به علت عدم تولید آلودگی و همچنین صدای کم و به علت کوچک بودن قدرت مانور خوب در فضاهای کوچک دارد.هزینه سوخت بسیار پایینی دارد.این لیفتراک به دلیل سبکی به راحتی قابل جابه جایی است و رانندگان به راحتی می توانند با آن کار کنند.







 

https://www.shahrelifterak.com/

 

مبل شویی


مبل شویی

بهترین مبل شویی در سایت منتخب به تحلیل آن می پردازیم

بهترین مبل شویی در انجام کار شستشوی و خشکشویی مبل، منتخب تهران است، سر لوحه اصلی کار تیمی ما نهایت دقت و اهتمام به کار محسوب میشه و با ارزش بودن کار با کیفیت و بدون هیچ عیب و نقصی برای حفاظت از اسباب خانه شماست تا آسیب نبیند.

مبلمان شما یکی از پرکاربردترین وسایل در اتاق نشیمن است و همه افراد خانه دوست دارند برای تماشای تلویزیون روی آن بنشینند و تنقلات یا نوشیدنی های خنک بخورند

پس از مدتی مبلمان شما ممکن است به دلیل ریخت و پاش مواد غذایی، گرد و غبار به سبب نظافت و غیره، در صورتیکه مرتب و تمیز نشوند، به مکانی برای رشد انواع میکروب ها تبدیل می شوند.

هرگز شستشوی مبل را در خانه تا حد امکان با استفاده از فرچه و مواد شوینده نامناسب بصورت دستی انجام ندهید.این کار سبب ثبات بیشتر چرک و گسترگی آن در مبل میشود.

برای حصول اطمینان از تمیزی مبل باید به دست بهترین مبل شویی خبره سپرد تا با دستگاه و نیروهای خبره این کار انجام شود زیرا مبل شویی یک کار تخصصی است و هر کسی نمیتواند انجام دهد.




 

https://www.montakhabcarpet.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/