apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

آکادمی بیمه

آکادمی بیمه

در این دوره چه آموزش داده می شود؟

ما در این دوره آموزشی سعی کرده ایم که تمامی موارد و مهارت های لازم در فروش بیمه های عمر و سرمایه را به شما آموزش دهیم.

ما می خواهیم تلاش و زحمات شما را در پیدا کردن مشتری با کمک به افزایش توانایی فروش شما، کامل کنیم تا جلسه های موفقی را پیش رو داشته باشین.

خیلی از نماینده ها و کارشناسان بیمه همیشه این سوال را از خودشان میپرسند که چرا همکارشان روزی ۲ فرم پرسشنامه بیمه پر می کند اما خودشان هفته ای ۲ تا!!!!

پاسخ این سوال،کاملا مشخص است:تفاوت شما در مهارت های ارتباطی و تواناییتان در فروش در قیاس با همکارتان.

فروش یک مهارت ارزشمند است و شما برای اینکه درآمد خودتان را افزایش دهین باید این مهارت را ارتقا دهید درغیر اینصورت، طبیعی خواهد بود که به زودی بعلت شنیدن “نه” های زیاد از مشتریان خود در جلسات فروش،عدم کسب درآمد مناسب و درنهایت دلسردی، از این حرفه پولساز خارج خواهید شد.

شما باید به قوانین و قواعد فنی و کارشناسی شرکت و خدمات بیمه ای خود تسلط کامل داشته باشین،اما قطعا میدانید که این تسلط به تنهایی در جلسات فروش شما کارآمد نخواهد بود و اینجاست که نیاز تسلط به مهارت های فروش نمایانگر میشود، که ما تلاش خود را کرده ایم که این نیاز را بطور کامل در دوره آموزشی مهره مار در فروش در طی ۸ جلسه هر جلسه شامل ۵ الی ۸ درس میباشد، برطرف سازیم.

یکی از شرکت‌های شناخته شده در حوزه بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ است.خیلی از شرکت‌های دولتی از جمله: آموزش و پرورش، شهرداری،

سازمان تامین اجتماعی و… با این شرکت برای بیمه تکمیلی کارمندان خود قرارداد دارند. البته ممکن است که در بازه‌های زمانی مختلف،

شرکت بیمه تغییر کند؛ اما در حال حاضر، آتیه سازان حافظ از شرکت‌هایی است که با ارگان‌های دولتی بیشترین قرارداد را دارد.

در سایت آکادمی بیمه ما به بررسی بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ می پردازیم پس همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید

روش های فروش بیمه عمر

سابقه بیمه شرکت آتیه سازان حافظ چگونه است؟

شرکت آتیه سازان حافظ، وابسته به سازمان سلامت ایران است. این شرکت در سال ۱۳۸۲ و با هدف توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور تأسیس شد.

از مهم‌ترین اهداف تأسیس این شرکت، بهینه‌سازی ساختار سلامت و بهبود سلامت جامعه کشور با استفاده از عرضه طرح‌های نوین و گسترش خدمات درمانی است.

در حال حاضر، این شرک بیش از ۷.۵ میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ استفاده می‌کنند.


 

https://academy-bime.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد