شاخصهای مختلفی را میتوان به عنوان معیار انتخاب گروه هدف آگهی در نظر گرفت؛ از جمله:
• پوشش محلی و جغرافیایی: میتوانید نمایش آگهی خود را به ساکنان مناطق جغرافیایی خاصی محدود کنید
• زمان نمایش: میتوانید زمان و روزهای نمایش آگهی خود را تعیین کنید؛
اگهی رایگان را از ما بخواهید.
• علایق و سلایق کاربران: میتوانید نمایش تبلیغ خود را به کاربرانی محدود کنید که علایق و سلایقشان با مشتریان هدف شما هماهنگ است؛
• ویژگیهای جمعیتی: میتوانید شاخصهایی مانند سن، جنسیت، درآمد، شغل و مواردی از این قبیل را در نظر بگیرید؛
• امور فنی: میتوانید نمایش آگهی را بر اساس پارامترهای مختلف فنی، مانند دستگاه مورد استفاده کاربر محدود کنید؛
آگهی رایگان در خدمت شما هستیم.