apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

apamehmall33

فروش کارتن اسباب کشی-فروش کارتن بسته بندی

فروش کارتن اسباب کشی-فروش کارتن بسته بندی

کارتن دست دو می تواند گزینه ی خوبی باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر کالا و محتویاتی که قرار است در کارتن بسته بندی شود نیاز به نگهداری صحیح ندارد می توان از هر کارتنی برای بسته بندی استفاده نمود ولی اگر می خواهید آسوده باشید و کالای مورد نظر بدون آسیب به مقصد برسد، با ما همراه باشید.

 کارتن مناسب اسباب‌کشی حتماً باید نو باشد به عبارتی چون کارتن‌های نو و تازه از چندلایه درست می‌شوند و دارای فضاهای خالی بین لایه‌ها هستند، خاصیت ضربه‌گیری دارند. کارتن نو و تازه بعد از اولین استفاده محفظه‌های خالی کارتن نو فشرده می‌شوند و پس از تحمل فشار در مسیر، خاصیت و حالت اولیه ضد ضربه ­گیر بودن خود را در پایان اسباب­ کشی از دست می‌دهد و به همین خاطر است که در استفاده‌ی بعدی سلامت لوازم به خطر خواهد افتاد. نکته قابل‌توجه این است که کارتن کهنه و دسته دوم برای بسته‌بندی و حمل لوازم حساس و شکستنی مناسب نیست. درواقع شما می­توانید فقط برای بسته‌بندی لوازم غیرضروری و نشکن از کارتن‌های دسته دوم استفاده کنید.



فروش کارتن اسباب کشی


فروش کارتن بسته بندی  باید مطابق با استاندارد باشد بدین صورت که کارتن­ های 5 لایه مخصوص که برای اسباب­ کشی و بسته­ بندی وسایلی که ممکن است در جابجایی و حمل دچار آسیب و خسارات جبران ­ناپذیری شوند استفاده نمایید. در واقع تنها در این صورت است که شما می­توانید با خاطری امن و آسوده اقدام به جابجایی وسایل حساس نمایید. هرچند نحوه‌ی بسته‌بندی و حمل‌ونقل نیز در این امر تأثیر زیادی دارد.


فروش کارتن بسته بندی

امکان دارد در نگاه اول خرید کارتن نو مخصوص اسباب­کشی کاری بیهوده و از لحاظ اقتصادی یک نوع هزینه اضافی انگاشته شود اما با اندکی تأمل و تفکر خواهید دید این کار نه ‌تنها کاری داری صرفه­ی اقتصادی بالا بلکه کاری ضروری و اجتناب­ ناپذیر است.

در یک اسباب‌کشی بی‌نظم و شلخته ممکن است عواقبی نظیر موارد زیر را در پی داشته باشد که عبارت­اند از: احتمال دارد لوازم شکستنی گران‌قیمت بشکند یا دچار خسارت شوند، کتاب‌های نفیستان پاره و یا خراب و خیس شوند، تابلوهای زیبای و قیمتی بشکند و مسائل زیادی از این قبیل رخ دهد. برای جلوگیری از خسارات احتمالی در جابجایی وسایل باید همه­ ی وسایل خانه از جمله لوازم شخصی دارای یک بسته‌بندی حرفه‌ای باشند تا دچار خسارت نشوند. چنانچه وسایل حساس و شکستنی در جعبه ­های مناسب بسته‌بندی نشوند با کوچک­ترین ضربه می‌شکنند و یا آسیب می ­بینند.



https://jahanarvin.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%86-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد